Przychody ze sprzedaży „EKIPA – SEZON 3” w preorderze wyniosły 2 202 241,92 złotych netto (2 708 757,56 brutto), w tym przychód ze sprzedaży fizycznej wersji płyty 1 424 249, 30 zł; teledyski z kanału EKIPA – 351 623,62 zł (stan na maj 2021). 161 369 zł netto ze Spotify (dane szacunkowe) oraz 265 000 zł netto – od sponsorów.
Uwaga: wymienione przychody pochodzą w 100% ze sprzedaży preorderu i nie uwzględniają premiery płyty.
Single wygenerowały łącznie 133 801 248 wyświetleń na YouTube oraz 26 894 925 odtworzeń na Spotify.
Utwór „3KIPA” osiągnął 66 906 760 wyświetleń w serwisie YouTube i 10 580 828 odtworzeń na platformie Spotify. Kawałek „ZAEBYSCIE” to 18 672 142 wyświetleń w YouTube i 4 733 541 odtworzeń w Spotify. Kolejno – „CHILL” uzyskał 22 219 168 wyświetleń w serwisie YouTube i 5 382 249 odtworzeń w Spotify, natomiast „ZYGZAK” – 26 003 178 w YouTube i 6 198 307 w Spotify.
W preorderze „EKIPA – SEZON 3” znaleźć można 16 kawałków, z których 3 to utwory w wersji deluxe. Płyta dopuszczona do regularnej sprzedaży posiada 13 tracków.
Jeszcze w te wakacje na kanale EKIPA pojawią się minimum 3 nowe teledyski. Jeden z nich wykonany został w wersji animowanej. W momencie opublikowania go na YouTube, będzie to najbardziej zaawansowany teledysk animowany w Polsce.
EKIPA informuje także, że niebawem rozpocznie się trasa koncertowa. Pierwszy z koncertów, dedykowany osobom posiadającym specjalny bilet, który został dołączony do preorderu, odbędzie się na początku sierpnia.