EKIPA Holding S.A. powołała nową spółkę, ESSA Co sp. z o. o, której celem jest umocnienie pozycji grupy w sektorze FMCG. EKIPA Holding wraz z EKIPA Management posiada 90% udziałów w nowej spółce, pozostałe udziały posiada ekspert branżowy Dariusz Drewnicki.
Celem założenia ESSA jest wykorzystywanie globalnych trendów i olbrzymiego potencjału brandów wspieranych przez influencerów. ESSA będzie wprowadzała na rynek marki i produkty w różnych kategoriach FMCG z podmiotami z branży influencerskiej, także spoza grupy kapitałowej Spółki. Do współpracy zaproszono Dariusza Drewnickiego, który w swojej karierze budował i zarządzał portfolio globalnych i lokalnych brandów wielu kategorii FMCG, w korporacjach takich jak Mars, Coca-Cola, Gillette oraz Grupy Neuca. W ESSA odpowiadać będzie za strategiczny rozwój wszystkich obszarów przedsiębiorstwa.
Powstanie nowej spółki wpisuje się w strategię EKIPY polegającą na umacnianiu pozycji w branży FMCG. Dzięki sukcesowi lodów i innych produktów EKIPA zdobyła niezbędne doświadczenie, aby kontynuować swój rozwój.
Krzysztof Misiałkiewicz, który do 9 stycznia 2023 roku pełnił funkcję Prezesa EKIPA Holding S.A., został powołany na stanowisko Prezesa Zarządu ESSA.
Pierwszy produkt zostanie wprowadzony na rynek już tego lata, nie możemy doczekać się, aż fani go zobaczą i posmakują. ESSA wpisuje się w długoterminową strategię rozwoju EKIPA, a firma kładzie duży nacisk na odpowiedzialność społeczną i zdrowie swoich klientów. Chcemy, aby nasze produkty były częścią codziennego życia naszych odbiorców.