EKIPA HOLDING S.A. – raport za II kwartał 2024 r.

EKIPA HOLDING S.A. – raport za II kwartał 2024 roku

Dziś opublikowaliśmy wyniki finansowe EKIPA Holding za drugi kwartał bieżącego roku. W II kwartale 2024 roku, Grupa Kapitałowa osiągnęła przychody netto ze sprzedaży na poziomie 28 299 493 zł, co stanowi wzrost o 14 440 256 zł (104%) w stosunku do 13 859 237 zł osiągniętych w II kwartale 2023 roku. Główne źródła przychodów w Grupie Kapitałowej EKIPA Holding to reklamy wyświetlane w materiałach wideo, współprace z markami, organizacja eventów, udzielone licencje na wykorzystanie znaków towarowych czy też sprzedaż produktów takich jak odzież, napoje i słodycze.

Raport dostępny tutaj:  EKIPA Holding raport za II kwartał 2024 r.

Najważniejszym wydarzeniem II kwartału był EKIPA Festiwal, który odbył się 16 czerwca 2024 r. w TAURON Arena Kraków, zgromadził 17 tysięcy fanów. Konferansjerem tego największego wydarzenia w naszej historii był Karol „Friz” Wiśniewski, a na scenie wystąpili m.in. Patryk „Mortal” Baran, „Trzech Króli”, Weronika „Wersow” Sowa oraz GenZie, prezentując swoje największe przeboje. Festiwal oferował również liczne strefy z atrakcjami, które przygotowaliśmy wspólnie z naszymi partnerami. Był to nie tylko sukces frekwencyjny, ale także świetna okazja do integracji naszej społeczności. Przed głównym wydarzeniem odbyły się dwa warm-upy: w ostatni weekend maja w Gdańsku oraz 9 czerwca we wrocławskiej Hali Stulecia. W Trójmieście wystąpili „Trzech Króli” oraz „Genzie”, natomiast we Wrocławiu publiczność mogła podziwiać występy „Mortala” i „Genzie”. 

14 kwietnia br. miała miejsce premiera gry „Cloudy & Stormy” zrealizowanej przez GGBay we współpracy z Simplicity Games. Gra została bardzo pozytywnie odebrana, uzyskując ponad 50 tysięcy pobrań i wysokie oceny na platformach iOS i Android. Jest to kolejny dowód na naszą zdolność do tworzenia angażujących i popularnych treści.

Zarząd EKIPA Holding S.A. oraz Ekipa Management Sp. z o.o. 30 kwietnia br. zawarły porozumienia z pięcioma twórcami, regulując zasady finansowego rozliczenia dotychczasowej współpracy oraz przeniesienie włas

W II kwartale ogłosiliśmy produkcję pełnometrażowego filmu „100 dni do matury” w naszej spółce Laniakea Pictures Sp. z o.o. Film, będący komedią akcji, opowiada o życiu maturzystów i ich trudnych życiowych wyborach. W rolach głównych wystąpią influencerzy EKIPY oraz profesjonalni polscy aktorzy. Jest to nasz pierwszy krok w kierunku produkcji filmowych, który spotkał się z dużym zainteresowaniem.

W czerwcu br. zaprezentowaliśmy drugą edycję programu „Mafia IRL 2”, stworzonego przez Karola „Friza” Wiśniewskiego. Program przyciągnął miliony fanów, którzy śledzili losy 12 uczestników, w tym twórców EKIPY i innych influencerów. W związku z premierą, na stronie influcenter.pl pojawiły się dedykowane karty do gry, co dodatkowo zwiększyło zaangażowanie fanów, a spółka ESSA Co Sp. z o.o. wprowadziła na rynek nowe, limitowane smaki napojów RUSH i noRUSH, nawiązujące do programu „Mafia IRL”. Izotonik o smaku sycylijskiej pomarańczy oraz woda witaminowa o smaku cytryny i róży spotkały się z dużymzainteresowaniem konsumentów.