100 DNI DO MATURY – pierwsza polska teen heist comedy – trafia na platformę Prime Video. Już 23 maja widzowie w całej Polsce będą mogli zobaczyć film, który przyciągnął do kin ponad milion widzów, łącząc świat twórców internetowych z pełnometrażowym kinem przygodowym.
„100 dni do matury” to wciągająca opowieść o pierwszych ważnych wyborach, przyjaźni i gotowości do zmian. Zabawne i mądre kino dla nastolatków łączące ważne przesłanie z jakościową rozrywką. Zrealizowana z rozmachem produkcja o młodych i dla młodych z brawurową akcją w tle. Premiera filmu odbyła się 26 lutego w kinie Cinema City Bemowo. Wydarzenie zgromadziło blisko dwa tysiące gości, w tym aktorów, twórców, influencerów i przedstawicieli mediów. Produkcja, objęta honorowym patronatem Minister Edukacji Narodowej, już w pierwszy weekend przyciągnęła ponad 320 tysięcy widzów, a łączna liczba widzów przekroczyła 1 milion.
Komercjalizacja filmu ma swoje etapy. Od premiery mocno pracowaliśmy nad promocją filmu w kinach. Zgromadziliśmy ponad milion widzów w kinach, co jest wynikiem powyżej naszych oczekiwań i ogromnym sukcesem. Teraz kolej na następny krok, czyli wejście na platformę Prime Video prowadzoną przez Amazona. Bardzo nas to cieszy, że światowy gigant dostrzegł potencjał w naszym projekcie. To nam daje unikalne doświadczenia i zwiększa szanse na sukces przy naszych kolejnych projektach z szeroko rozumianej branży filmowej – powiedział Łukasz Wojtyca, prezes zarządu Ekipa Holding.
Za sukcesem filmu stoi nie tylko angażująca historia, ale też unikalne połączenie świata influencerów i tradycyjnego kina. W głównych rolach występują najbardziej rozpoznawalni twórcy młodego pokolenia – członkowie grupy Genzie. Obok nich na ekranie możemy oglądać także uznanych aktorów m.in. Piotra Głowackiego, Małgorzatę Foremniak czy Jacka Komana.
Premiera na Prime Video daje nową szansę na odkrycie filmu tym, którzy nie zdążyli zobaczyć go w kinie – i okazję, by wrócić do tej historii wszystkim, którzy już wcześniej stali się jej częścią. Reżyserem i autorem pomysłu filmu jest Mikołaj Piszczan, scenarzystą jest Łukasz Zdanowski, za produkcję odpowiadają Laniakea Pictures, Ekipa Holding oraz Watchout Studio. Film jest współfinansowany przez Polski Instytut Sztuki Filmowej. Dystrybucją w Polsce zajmuje się NEXT FILM.