Brand Manager (FMCG)
-
-
Rekrutacja stacjonarna
-
Pełny etat
-
B2B
Zakres obowiązków
efektywne rozwijanie i wdrażanie strategii marketingowej w celu osiągnięcia założonych celów (dystrybucja, sprzedaż, rentowność, etc.)
tworzenie strategii komunikacji, 360/omnichannel dla marki/kategorii produktów
realizacja kampanii marketingowych ze szczególnym uwzględnieniem kanału SM/influencing, analiza wyników i efektywności
prowadzenie i realizacja projektów marketingowych, w tym akcji promocyjnych wspierających budowanie świadomości marki
analiza aktualnych trendów rynkowych oraz konkurencji
koordynowanie prowadzonych badań i analiz marketingowych
bieżąca współpraca z agencjami reklamowymi w celu efektywnej realizacji planów marketingowych
poszukiwanie nowych obszarów rozwoju marki (NPD)
zarządzanie przydzielonym budżetem marketingowym, bieżące monitorowanie celów sprzedażowych i rentowności marki
efektywna komunikacja i współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa (sprzedaż, finanse, logistyka)
Wymagania
posiadasz minimum 4 letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu w firmie o dobrze ukształtowanych procesach marketingowych
w tym co najmniej roczne, poparte sukcesami doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu marką lub kategorią produktową w branży FMCG (preferowane doświadczenie w napojach oraz produktach spożywczych)
posiadasz umiejętność analizy kosztów oraz efektywności prowadzonych działań
posiadasz doskonałe umiejętności prezentacyjne
cechuje Cię kreatywność, operatywność i umiejętność pracy w zespole, jesteś samodzielny i niezależny (self-starter)
potrafisz efektywnie zarządzać wieloma projektami jednocześnie i efektywnie komunikować się z zespołem
cechuje cię dokładność oraz jakościowe podejście do pracy
posiadasz umiejętność analityczne w tym analizy, rynku, konkurencji, kosztów i efektywności prowadzonych działań
możesz pochwalić się bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office (MS Excel i Power Point)
jesteś otwarty/a na optymalizację procesów oraz sugerowanie nowych pomysłów
Oferujemy
praca w jednej z najbardziej topowych marek na polskim rynku influencerskim
możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w kreowaniu nowych produktów
prowadzenie projektów obejmujących marketing 360 stopni
kreatywne, inspirujące oraz dynamiczne środowisko pracy
pracę na pełen etat i elastyczną formę zatrudnienia
pracę w trybie hybrydowym
niezbędne narzędzia pracy