Brand Manager (FMCG)

Essa Company

  • Biuro: Pod Sikornikiem 27A Kraków

  • Rekrutacja zdalna

  • Pełny etat

  • B2B

Zakres obowiązków

  • efektywne rozwijanie i wdrażanie strategii marketingowej w celu osiągnięcia założonych celów (dystrybucja, sprzedaż, rentowność, etc.)

  • tworzenie i egzekucja strategii komunikacji, 360/omnichannel dla podległych marek/kategorii produktów

  • realizacja kampanii marketingowych ze szczególnym uwzględnieniem kanału SM/influencing, analiza wyników i efektywności

  • prowadzenie i realizacja projektów marketingowych, w tym akcji promocyjnych wspierających budowanie świadomości marki oraz sprzedaż

  • analiza aktualnych trendów rynkowych oraz konkurencji

  • koordynowanie prowadzonych badań i analiz marketingowych

  • bieżąca współpraca z agencjami reklamowymi w celu efektywnej realizacji planów marketingowych

  • Identyfikacja trendów i aktywne wspieranie rozwoju portfela produktów oraz marek (NPD)

  • zarządzanie przydzielonym budżetem marketingowym, bieżące monitorowanie efektywności wydatków oraz realizacji celów sprzedażowych i rentowności marki

  • efektywna komunikacja i współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa (sprzedaż, finanse, logistyka)

Wymagania

  • posiadasz minimum 4-6 letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu w firmie o dobrze ukształtowanych procesach marketingowych

  • w tym co najmniej 2 letnie poparte sukcesami doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu marką lub kategorią produktową w branży FMCG (preferowane doświadczenie w napojach oraz produktach spożywczych)

  • posiadasz umiejętność budowy strategicznego portfela nowych produktów (NPDs)

  • posiadasz umiejętność analizy kosztów oraz efektywności prowadzonych działań marketingowych

  • posiadasz bardzo dobre umiejętności prezentacyjne

  • cechuje Cię kreatywność, operatywność i umiejętność pracy w zespole, jesteś samodzielny i niezależny (self-starter)

  • potrafisz efektywnie zarządzać wieloma projektami jednocześnie i efektywnie komunikować się z zespołem

  • cechuje cię dokładność oraz jakościowe podejście do pracy

  • posiadasz umiejętność analityczne w tym analizy: rynku, konkurencji, kosztów i efektywności prowadzonych działań w tym w kanale digital

  • możesz pochwalić się bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office (MS Excel i Powerpoint)

  • jesteś otwarty/a na optymalizację procesów oraz sugerowanie nowych pomysłów

Oferujemy

  • pracę w jednej z najbardziej topowych marek na polskim rynku influencerskim

  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w kreowaniu nowych produktów

  • prowadzenie projektów obejmujących marketing 360 stopni

  • kreatywne, inspirujące oraz dynamiczne środowisko pracy

  • pracę na pełen etat i elastyczną formę zatrudnienia

  • pracę w trybie hybrydowym

  • niezbędne narzędzia pracy

Aplikuj na to stanowisko