Jeszcze niedawno wspominaliśmy nasze sukcesy ubiegłego roku. Niewątpliwie jednym z największych z nich były nasze lody, które powstały przy współpracy z marką Koral. Portale branżowe stawiają jednogłośny werdykt: Lody Ekipy to hit zarówno sprzedażowy, jak i marketingowy.
Przypomnijmy: już kilka dni po wejściu lodów na rynek w marcu 2021r. stały się one absolutnym hitem sprzedażowym. Do tego stopnia, że w błyskawicznym tempie popyt znacznie przerósł podaż, a tym samym również nasze najśmielsze oczekiwania. W wyniku tego lody dosłownie znikały z półek, a ich dostawy w każdym ze sklepów wyprzedawały się niemalże natychmiast. Zgodnie z informacjami płynącymi z Centrum Monitorowania Rynku Lody Ekipy zostały najpopularniejszymi lodami na patyku do 65ml sezonu 2021.
Sama kampania marketingowa została doceniona w prestiżowym konkursie marketingowym „MIXX Awards 2021” organizowanym przez IAB Polska i otrzymała nominacje aż w 3 kategoriach: Launch, Online Marketing with Influencer oraz Use of Social Media.
W okresie 22.03-10.07.2021r. kampania wygenerowała prawie 402 mln wyświetleń treści o marce. Dotarły one do blisko 30 milionów osób, a liczba interakcji (polubień, udostępnień i komentarzy) wyniosła dokładnie 39.246.742.
Lody Ekipy stały się najlepiej sprzedającą nowością firmy PPL Koral, wyprzedzając o ponad 300% dotychczasowe bestsellery marki.
W tym roku nie zwalniamy tempa! Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Konsumentów, w tym roku do znanej już wszystkim truskawki i cytryny dołączają nowe smaki: pomarańcza i zielone jabłko – niezmiennie z charakterystyczną, strzelającą polewą o smaku gumy balonowej. Będzie pysznie, orzeźwiająco i soczyście!
Lody Ekipy znajdziecie w najpopularniejszych sieciach handlowych, takich jak Dino, Lidl, Biedronka, Carrefour, Kaufland, czy Żabka, na terenie całej Polski.