SEZON 3 – Podsumowanie

FINAŁ SEZONU 3

Marzec, jak co roku, jest dla Ekipy wyjątkowym miesiącem. Nie inaczej jest i tym razem — kończymy wyjątkowo pracowity i owocny sezon trzeci, by płynnie przejść do sezonu czwartego, który zapowiada się równie intensywnie. 

 

Już teraz pracujemy nad realizacją wszystkich działań zaplanowanych na sezon czwarty, ale wciąż z nostalgią patrzymy wstecz, wspominając sukcesy i osiągnięcia ubiegłego roku. 

 

Sezon 3 zaczął się naprawdę intensywnie — już w pierwszy dzień do sieci trafiła piosenka 3KIPA wraz z teledyskiem. W ciągu doby zdobyła ona aż 3,7 miliona wyświetleń, pobijając tym samym rekord polskiego YouTube’a. Po tygodniu wyświetleń było już ponad 15 milionów. Sam singiel zdobył zaszczytne miano diamentowego, a na ten moment cieszy się liczbą 96 milionów wyświetleń. Piosenka wraz z teledyskiem była zapowiedzią płyty Ekipy pt. „Sezon 3”, której preorder pojawił się w tym samym czasie w sklepie internetowym EKIPATONOSI wraz z dedykowaną kolekcją ubrań SEZON 3. Każdy z twórców wspomina pracę nad płytą jako jedno z najważniejszych wyzwań trzeciego sezonu. Nic dziwnego – jest ona owocem długotrwałej, intensywnej pracy wszystkich Ekipowiczów i pracowników Ekipy. Zainteresowanie płytą znacznie przerosło nasze oczekiwania, tak samo jak jej obecność na szczycie listy OLiS. 

 

Ten sam dzień był również przełomowy dla Ekipy Holding, ponieważ właśnie wtedy podpisaliśmy term sheet z Beskidzkim Biurem Inwestycyjnym, mający za przedmiot szczegóły przeprowadzenia procesu połączenia spółek.

 

Jedno z najważniejszych i najgłośniejszych wydarzeń w historii Ekipy miało miejsce niedługo później — Friz ogłosił na swoim kanale informację o nawiązaniu współpracy z marką Koral, w ramach której, po kilku miesiącach pracy nad idealną recepturą, w sklepach w całej Polsce pojawiły się Lody Ekipy. W błyskawicznym tempie stały się one sprzedażowym hitem – przez długi czas znikały ze sklepowych półek tuż po dostawach. Zainteresowanie “znikającymi lodami” było tak duże, że firma Koral jeszcze w trakcie trwania kampanii reklamowej otworzyła dodatkową linię produkcyjną, by sprostać potrzebom rynku i konsumentów. Lody Ekipy otrzymały miano najlepiej sprzedających się lodów na patyku w sezonie 2021.

 

Jeszcze w tym samym miesiącu miejsce miały dwa duże wydarzenia: Roast Friza z udziałem najpopularniejszych stand-uperów i youtuberów, a także wizyta Ekipowiczów u Kuby Wojewódzkiego, podczas której zaprezentowali swój najświeższy numer – “Zaebyście”, który pojawił się na kanale Ekipy kilka dni wcześniej. Tym klipem ponownie pobiliśmy rekord polskiego youtube’a osiągając w 24 godziny aż 4,7 miliona wyświetleń! 

 

Niecały miesiąc później Ekipa wypuściła letni kawałek “Chill” wraz z nawiązującym do klimatu piosenki klipem. Po jakimś czasie na kanale pojawiła się również wspólna piosenka Wersow i Friza pt. “Sen”. Obie piosenki podbiły serca fanów i również stały się internetowym hitem. 

 

W wakacje nie zwolniliśmy tempa, w zasadzie wręcz przeciwnie — przy współpracy z Energylandią powstał rollercoaster Ekipy „Light Explorers”! Tuż obok kolejki pojawił również sklep, w którym stacjonarnie zadebiutował merch EKIPATONOSI. Z tej okazji powstała również dedykowana tej współpracy wyjątkowa kolekcja ubrań. 

 

Niedługo później na kanale Ekipy pojawił się kawałek “Na zajawce”, z pierwszym w historii Ekipy animowanym teledyskiem, wyprodukowanym przez naszą spółkę Pigeon Pictures. Jest to owoc ponad półrocznej pracy prawie 60 osób a także jedna z największych tego typu produkcji w Europie.

 

Nadszedł sierpień, a wraz z nim cała nasza uwaga skupiła się na jednym z największych projektów, jakich się do tej pory podjęliśmy. 8 sierpnia miał miejsce koncert Ekipy, nad którym przez długi czas intensywnie pracowało ponad 80 osób. Podczas wydarzenia nie zabrakło typowych dla Ekipy wyjątkowych efektów specjalnych, takich jak na przykład przylot części Ekipowiczów na koncert helikopterem, skoordynowany z przygotowanym wcześniej widowiskowym intro. 

 

W międzyczasie we współpracy z marką Herlitz stworzyliśmy linię produktów wchodzących w skład wyprawki do szkoły, w której znalazły się produkty Ekipy — na rynek trafiły teczki i zeszyty sygnowane logiem Ekipa. Kolekcja liczy 12 różnych okładek w dwóch liniach kreatywnych, a szacowana ilość produktów, która trafiła na rynek w okresie sierpień-wrzesień tego roku, to 6-7 mln sztuk.

 

Wraz z końcem września swój początek miał kolejny wielki projekt — program „Twoje 5 minut”. Jego celem było wyłonienie osób, które będą miały okazję podpisać wieloletni kontrakt z Ekipą. I tak powstał projekt GENZIE — grupa młodych, perspektywicznych influencerów, która pod skrzydłami Ekipy rozpoczęła swoją działalność w internecie i w niecałe pół roku zdobyła ponad 617 tysięcy subskrypcji oraz prawie 70 milionów wyświetleń na youtubie, co uważamy za ogromny sukces.

 

Podpisany z początkiem marca term sheet ze spółką BBI był jednym z kluczowych kroków do połączenia spółek, który 28 września został zwieńczony podpisaniem planu połączenia.

 

Pod koniec października zapuszkowaliśmy lody! W ramach kontynuacji współpracy Ekipy z marką Koral, do sklepów w całej Polsce trafiły napoje Ekipy, które zarówno smakiem jak i wyglądem nawiązują właśnie do poprzednich owoców tej współpracy, czyli lodów. Napoje również szybko stały się hitem sprzedażowym a zapotrzebowanie znacznie przerosło założenia producentów. 

 

Ubiegły rok był również owocny dla Ekipowiczów pod względem liczb na youtubie – na główny kanał Ekipy w rok przybyło aż 930 tysięcy nowych subskrybentów, a ilość wyświetleń wzrosła o ponad 305 milionów! Podobnym przyrostem wyświetleń może cieszyć się także Friz, ponieważ na jego kanale wzrosły one aż o ponad 312 milionów. 

 

A tak prezentują się przyrosty wszystkich Ekipowiczów:

 

KANAŁ SUBSKRYPCJE WYŚWIETLENIA
FRIZ 300 tys. 312.610.161
WERSOW 220 tys. 131.635.793
MARCYSIA 172 tys. 65.860.436
TROMBA 150 tys. 89.163.674
POCZCIWY KRZYCHU 190 tys. 61.254.558
MINIMAJK 100 tys. 43.768.813
PATEC 254 tys 45.640.307
MARTA 120 tys. 57.796.713
NOWCIAX 203 tys. 21.074.871

 

W trakcie trwania sezonu swój kanał otworzyła również Kasia “Fusialka” zdobywając w przeciągu roku aż 582 tys subskrypcji oraz 27.307.697 wyświetleń.

 

Podsumowując, sezon 3 był bardzo obfity projekty i współprace różnego rodzaju. Rozwój wszystkich spółek, z EKIPA HOLDING na czele, nabrał w tym roku wyjątkowego tempa, co jest naszym ogromnym powodem do dumy i wdzięczności wobec wszystkich osób, które się do tego przyczyniły.