EKIPA HOLDING S.A. – raport za II kwartał 2023 roku
Dziś opublikowaliśmy wyniki finansowe EKIPY za pierwsze półrocze 2023 r. Skonsolidowany zysk netto wyniósł 3,09 mln zł przy przychodach wynoszących 20,44 mln zł. Zysk netto w II kwartale to 2,28 mln zł w porównaniu do 0,81 mln zł kwartał wcześniej, co daje wzrost o ponad 180 procent.
Skonsolidowane przychody w drugim kwartale wyniosły 13,86 mln zł w porównaniu do 6,58 mln zł w pierwszym kwartale co oznacza wzrost kwartalny o 111 procent. Podobnie jak po pierwszym kwartale tego roku grupa nadal utrzymuje wysoką pozycję gotówkową, ponieważ na kontach spółek znajduje się 12,82 mln zł.
Ze względu na to, że spółka weszła na rynek NewConnect poprzez odwrotne przejęcie i jest notowana na nim od 12 maja 2022 roku, wyniki osiągnięte w pierwszym półroczu 2022 roku, które zostały opublikowane w sprawozdaniu dotyczą poprzednika prawnego, czyli BBI S.A. nie są porównywalne z faktyczna działalnością EKIPA Holding S.A. w tamtym okresie.
Link do raportu:
https://tiny.pl/cwgxg
Jednym z ważniejszych wydarzeń pierwszego półrocza było założenie w maju br. nowej spółki ESSA Co Sp. z o.o., która operuje na rynku FMCG. W sierpniu zadebiutował jej nowy produkt noRUSH, czyli woda witaminowa. Produkt promowany przez Friza i Julię Żugaj dostępny w sieci Żabka szybko stał się sprzedażowym hitem.
Ponadto warto wspomnieć, że pod koniec marca br. grupa influencerów z Genzie ogłosiła swoją trasę koncertową i spotkania Meet&Greet z fanami. Bilety na te wydarzenia zostały wyprzedane w ciągu kilku dni od ogłoszenia trasy. Koncerty rozpoczęły się w maju br. i odbyły się w 8-miu różnych miastach na terenie całej Polski (Białystok, Katowice Wrocław, Poznań, Łódź, Kraków, Gdańsk, Warszawa). Fenomenalny okazał się koncert Genzie w Międzynarodowym Centrum Kongresowym Katowicach, kończący trwającą od miesiąca trasę koncertową Genzie Tour. Wydarzenie odbyło się 25 czerwca 2023 roku i zgromadziło imponującą liczbę 8000 fanów. W czerwcu Twórcy ogłosili kolejną trasą, która wystartuje już w październiku 2023 r.
W maju br. Spółka wprowadziła na rynek kilka nowych produktów, które spotkały się z dużym zainteresowaniem naszych odbiorców. Współpraca z firmą Millano zaowocowała stworzeniem nowych batonów. Nawiązują do innych produktów EKIPY – Choco Cupów, ale są w zupełnie nowej formie. Po dwóch kampaniach donutów EKIPY, na rynku 29 maja br. zadebiutował donut sygnowany marką Genzie. Jest to efekt współpracy Influencerów Genzie z firmą Dooti Donuts.