RUSH – nowy napój ESSA Co.

Dwa tygodnie po debiucie napoju noRUSH ESSA Co., spółka stowarzyszona EKIPA Holding S.A., wprowadziła na rynek napój izotoniczny pod nazwą RUSH.

Nowy napój pojawił się w sieci Żabka w całej Polsce. ESSA Co. (Ekipa&Spotlight Supergoods Alliance) sprawnie realizuje swoją strategię. Wprowadzając na rynek produkty z naturalnymi i prostymi składami, buduje kategorię o dynamicznym wzroście i z dużym potencjałem. A wszystko to przy  wsparciu największych influencerów w Polsce.

Marka sportowych napojów izotonicznych RUSH, oferuje prosty skład i tym samym lepszy wybór. Do jego produkcji użyto tylko naturalnych składników, bez barwników i konserwantów czy stabilizatorów, bez kontrowersyjnego pod względem zdrowotnym aspartamu, benzoesanu sodu, czy gumy arabskiej. Rolą napojów izotonicznych jest nawadnianie organizmu oraz uzupełnienie elektrolitów, które utracone są w trakcie podejmowania aktywności sportowej. Stężenie rozpuszczonych w nich substancji jest takie samo, jak w przypadku płynów ustrojowych człowieka, dzięki czemu bardzo dobrze się wchłaniają.

Marka RUSH pojawiła się w Żabkach w całej Polsce 16 sierpnia w dwóch smakach multifruit i melon&kwiat bzu. Oba wzbogacone niacyną, witaminą B12 oraz magnezem, w pojemności  750 ml. Produkty przeznaczone są głównie dla osób aktywnych fizycznie, lubiących codzienne wyzwania. To druga po noRUSH marka od ESSA Co. (Ekipa & Spotlight Supergoods Alliance) – influencerskiego power house’u na rynku FMCG, zrzeszającego w sumie ponad 50 twórców, w tym Friza, Wersow, Mortalcia czy Julię Żugaj.

Napoje sportowe RUSH z naturalnymi i prostymi składami będą świetnie służyć profesjonalnym sportowcom, ale głównym terytorium marki jest codzienna, amatorska aktywność sportowa, wybierana przez młodszą grupę wiekową. Aktywność fizyczna nawet ta podwórkowa jest również pełna wyzwań i zasługuje na wsparcie i uznanie. RUSH docenia codzienny wysiłek, zachęcając do wyznaczania własnych celów. Jest to alter ego dla wprowadzonych na rynek dwa tygodnie temu funkcjonalnych wód witaminowych noRUSH. Obie marki służą nawodnieniu, jednak wody witaminowe zostały zaprojektowane do spożycia w momentach lifestyle’owych, przy muzyce, codziennym chillu, wyciszeniu, wspierając well-being.

Nowe napoje izotoniczne RUSH są promowane przez popularnych influencerów z EKIPA Holding S.A. i Spotlight Agency, którzy są pewni siebie, aktywni fizycznie i mówią to, co myślą. Taka jest też marka RUSH – autentyczna i bez ściemy.